Cookies

Súhlasím Na naších stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania Behame.sk.
Bližie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.

Tieto obilniny sa pre ich výživové hodnoty oplatí vyskúšať

Tieto jedlá zvládne každý kuchár

Červená repa patrí k najlepším potravinám pre bežcov.
16.10.2020

Behanie v lete: Pred tréningom sa zasoľte šťavou zo zeleru

Prinášame tipy, ako si poradiť s teplom.
14.7.2020

Doprajte si ovocné potešenie

Spravte si výborné raňajky, alebo rýchly dezert pre nečakaných hostí.
2.3.2020

Polievka je základ. Ale nie každá

Pripravte si polievku, bez zápražky z lacného oleja a bujónov.
29.10.2019

Doprajte si energiu v pohári

Ponúkame jednoduché recepty na športové nápoje
13.8.2019

Je pečivo škodlivé? Tu sú mýty a pravda

Veľa športovcov vylúčilo zo svojej stravy lepok, hoci netrpia celiakiou. Robia dobre?
18.4.2019

Jedlo, ktoré povzbudí telo

Zotavte sa rýchlejšie a buďte silnejší s týmito zdravými potravinami
4.1.2019

Nestíhate? Nehladujte!

Niekoľko nápadov na večeru na spôsob „čo dom dal“, alebo keď potrebujete urgentne nakúpiť, no ešte predtým sa najesť.
24.9.2018

Červené prospieva. Aj bežcom

Priaznivé pôsobenie červeného vína na organizmus má na svedomí látka, ktorú nie tak dávno objavili japonskí výskumní pracovníci.
15.7.2018

Udržujte tekutiny v rovnováhe

Dehydratácia nemusí len zhoršiť vyhliadky na dobrý výsledok na pretekoch, ale môže ohroziť aj zdravie či dokonca život bežca. Týmto chybám by ste sa preto mali vyhnúť.
11.7.2018

Konzumácia orechov zvyšuje množstvo a kvalitu spermií

Pravidelná konzumácia orechov môže u mužov blahodarne vplývať na kvalitu a množstvo spermií.
6.7.2018

Viete, čo jete? Toto by ste mali!

Ak chcete, aby sa vám dobre bežalo, rozmýšľajte o tom, čo jete. Vaša strava hrá dôležitú úlohu pri dosahovaní vašich cieľov. Obsahuje dôležité minerály, vitamíny, vlákninu a bežci by mali vedieť, ktoré potraviny im pomôžu zvýšiť výkon a zlepšiť...
9.5.2018