Ladies run odštartuje v Piešťanoch

Ladies run odštartuje v Piešťanoch
Už onedlho sa uskutoční druhý ročník podujatia, ktoré je venované práve ženám – Aupark Ladies Run 2011.
Príďte absolvovať nenáročnú 3,6 km trať a zabaviť sa spolu s kamarátkami. Čaká vás tiež bohatý sprievodný program plný zábavy a zaujímavých súťaží – beh na podpätkoch, uhádni cenu nákupu, najkreatívnejší kostým a mnoho iných.

PROPOZÍCIE

2. ročník AUPARK LADIES RUN

Pokyny a základné informácie

 

Usporiadateľ:  BE COOL, s.r.o., Vajnorská 8/A, 831 04 Bratislava, Slovenská republika

Spoluorganizátori:  Bratislava, Piešťany, Žilina a Bratislavské kultúrne a informačné stredisko

Termín:             18.06.2011 – Piešťany
                          25.06.2011 – Bratislava
                          02.07.2011 – Žilina

Čas podujatia:   12:00 - 18:00 hod.

Štart behu:    16:00 hod.  (Piešťany 15:00 hod.)

Trať:                Piešťany: 3.600 m - mestský okruh vedúci centrom mesta a mestským parkom
                         Bratislava: 5.500 m - mestský okruh vedúci centrom mesta a mestským parkom
                         Žilina:  3.600 m - mestský okruh vedúci centrom mesta

Hlavní funkcionári:  Riaditeľky preteku:               Lenka Fifiková, Martina Bursíková
                                      Technický riaditeľ:                Peter Pukalovič, Jozef Pukalovič
                                        Športový riaditeľ:                 Ondrej Karácsony

Prihlášky:

A) on-line prostredníctvom  www.bratislavamarathon.com:

   - on-line prihlasovanie na Piešťany bude ukončené 14.6.2011 o 18.00 hod.

   - on-line prihlasovanie na Bratislavu bude ukončené 21.6.2011 o 18.00 hod.

   - on-line prihlasovanie na Žilinu bude ukončené 28.6.2011 o 18.00 hod.

B) priamo na mieste konania behu v OC Aupark

   - v piatok od 12:00 do 18:00 hod.

   - v sobotu od 10:00 do 14:00 hod.

 

Prezentácia, vyzdvihnutie si štartových čísiel: OC Aupark  
- v piatok od 12:00 do 18:00 hod.
- v sobotu od 10:00 do 14:00 hod.
Pre detailné informácie sledujte prosím aktuality k podujatiu na web stránke podujatia.


Štartovné - v závislosti od dátumu platby:     

- Piešťany – od 1.5.2011 do 28.5.2011 (8 €), od 29.5.2011 do 18.6.2011 (11 €)
- Bratislava – od 1.5.2011 do 4.6.2011 (8 €), od 5.6.2011 do 25.6.2011 (11 €)
- Žilina – od 1.5.2011 do 11.6.2011 (8 €), od 12.6.2011 do 2.7.2011 (11 €)

Zaplatené štartovné sa späť nevracia. V prípade oznámenia neúčasti najneskôr 7 dní pred konaním behu bude možné štartovné uplatniť v budúcom ročníku, prípadne preniesť si na niektorý z ďalších Aupark Ladies run.

Bankový účet:       ČSOB, a.s., číslo účtu: 4009228384/7500
                                   SWIFT: CEKOSKBX
                                   IBAN: SK 49 7500 0000 0040 0922 8384

Variabilný symbol: vygenerovaný prihlasovacím systémom (potvrdenie o registrácii spolu s variabilným  symbolom Vám bude zaslané na mail). Pri platbe prevodom počas týždňa konania podujatia si prosím prineste zo sebou na prezentáciu potvrdenie o platbe. Poznámka: meno a priezvisko pretekárky.

Za riadne prihlásenú sa považuje účastníčka až po zaplatení štartovného !!!

Možnosti platenia štartovného:

    * bankovým prevodom (je potrebné zadať variabilný symbol vygenerovaný prihlasovacím systémom)
    * platobnou kartou – pri registrácii on-line (až do skončenia on-line prihlasovania na preteky v danom meste)
    * v piatok v OC Aupark od 12:00 do 18:00 hod. a v sobotu v OC Aupark od 10:00 do 14:00 hod.

Poistenie:  Všetky pretekárky sú povinné zabezpečiť si individuálne zdravotné poistenie. Organizátor nepreberá zodpovednosť za škody na majetku, alebo na zdraví súvisiace s cestou, pobytom a s účasťou pretekárok na podujatí.

Suveníry:  Všetky pretekárky dostanú pri registrácii:

- štartové číslo
- športová taška
- energetický nápoj Nutrilite
- občerstvenie po dobehu do cieľa
- SMS s dosiahnutým časom (ak účastníčka v registračnom formulári uvedie svoje mobilné číslo)
- možnosť stiahnuť si on-line diplom s výsledným časom z www.bratislavamarathon.com
- možnosť vyhrať hodnotné vecné ceny v tombole
- zľava 10% na nákup v butiku Marina Rinaldi
- benefity od partnerov podujatia

 

Výsledky:  Dosiahnutý čas bude meraný čipom, ktorý dostane každá účastníčka pri prezentácii spolu s účastníckym  balíčkom. Záloha za poskytnutý čip sa nevyberá. V prípade ak čip po dobehnutí do cieľa nebude vrátený, organizátor je oprávnený účtovať si náklady spojené s prenájmom čipu vo výške 10 €. So správnym umiestnením a použitím čipu Vám radi pomôžu organizátori.

 

Výsledky zverejní usporiadateľ po skončení podujatia na stránke www.vos-tpk.sk. Účastnícky diplom bude možné stiahnuť si z web stránky podujatia www.bratislavamarathon.com po zverejnení oficiálnych výsledkov. Každá účastníčka, ktorá uvedie v on-line prihláške svoje mobilné číslo, obdrží po dobehnutí do cieľa SMS s výsledným časom.

Informácie:  Všetky informácie o pretekoch sa budú priebežne zverejňovať na web stránke:

                       www.bratislavamarathon.com

Kontakty:   telefón: 00421/2/555 68 172

                  e-mail: ondrej@becoolagency.sk

Vecné ceny:  Prvé tri ženy v celkovom poradí získajú vecné ceny. Vecné ceny získajú aj najlepšie 3 ženy v kategórii do 18 rokov /Ž18/ a nad 50 rokov /Ž50/.

Po skončení vyhlasovania víťaziek sa bude konať tombola, do ktorej budú zaradené všetky účastníčky podujatia.


Šatne a úschovňa:  Možnosť prezlečenia sa a uschovania osobných vecí v priestoroch štartu a cieľa.

WC:  Toalety sú umiestnené v blízkosti štartu a cieľa v OC Aupark.

Zdravotná služba: V priestore štartu a cieľa bude k dispozícii rýchla zdravotná a záchranná služba.


Tešíme sa na Vás !!!
8.6.2011   /   Ostatné   /   Autor: bruno bruno

Ďalšie články