Značka adidas predstavila budúcnosť bežeckej obuvi

Značka adidas predstavila budúcnosť bežeckej obuvi
Futurecraft predstavuje vrchol v prispôsobiteľnosti obuvi
Herzogenaurach, 7. októbra, 2015 – Značka adidas predstavila budúcnosť obuvi s projektom Futurecraft 3D. Ide o jedinečnú medzipodrážku bežeckej obuvi, vyrobenú 3D tlačou, ktorú je možné prispôsobiť presne podľa bežeckých potrieb jednotlivca. 3D koncept je súčasťou ‘Futurecraft series’ – pokrokovej iniciatívy, ktorá vyzdvihuje otvorenú spoluprácu a detailné prepracovanie, ako spôsob inovácie každej časti procesu výroby. V koncepte 3D, ktorý poskytuje všetkým športovcom dokonalý zážitok na mieru, predviedla značka adidas unikátnu kombináciu materiálu a výrobného procesu. Tento prelom vo výrobe posunie štandard bežeckej obuvi na úplne novú úroveň a poskytne doteraz nevídanú podporu a odpruženie pre každé chodidlo, vďaka čomu budú môcť športovci podávať tie najlepšie výkony.

Predstavte si, že prídete do predajne adidas, odbehnete krátku vzdialenosť na bežiacom páse a okamžite získate bežeckú obuv vyrobenú 3D tlačou – toto sú ambície 3D medzipodrážky adidas. Cieľom je vytvoriť flexibilnú, úplne priedušnú vernú kópiu odtlačku chodila športovca, ktorá presne odzrkadí kontúry a tlakové body. Vďaka tomu budú športovci vybavení pre ten najlepší bežecký zážitok. V kombinácii spolu s existujúcimi poznatkami a technológiami footscan, predstavuje táto inovácia unikátne možnosti pre okamžitú úpravu na mieru, priamo v predajni.

“Prototyp Futurecraft 3D demonštruje úmysel. Využili sme absolútne výnimočnú kombináciu výrobných procesov a materiálov úplne novým spôsobom. Naša medzipodrážka, vyrobená 3D tlačou, nám umožňuje nielen vytvoriť úžasnú bežeckú obuv, ponúka zároveň spôsob, ako využiť naše poznatky na splnenie potrieb každého športovca a vytvorenie neprekonateľných zážitkov,”
povedal Eric Liedtke, člen výkonnej rady spoločnosti adidas AG, ktorý je zodpovedný za Global Brands.

Príbeh Futurecraft 3D je prvou kapitolou série adidas Futurecraft series, ktorá demonštruje odhodlanie značky inovovať v každom aspekte výroby.

“Futurecraft je našim hradom z piesku. Stelesňuje našu každodennú snahu objavovať a prekonávať hranice tvorby. Úžasný materiál a inovácia výrobného procesu prenášajú to, čo už poznáme do budúcnosti. Spájame kvalitu jedinečnej ručnej práce s neobmedzeným potenciálom nových možností výroby. Futurecraft predstavuje obnaženie – je rýchly, prirodzený a skutočný – stelesňuje náš prístup k dizajnu,” povedal Paul Gaudio, kreatívny riaditeľ spoločnosti adidas.

Futurecraft 3D, ktorý stelesňuje víziu kreatívnej spolupráce Futurecraft, je zrealizovateľný vďaka otvorenej spolupráci s najvýznamnejším európskym špecialistom v oblasti 3D tlače – spoločnosti Materialise.

Iniciatíva Futurecraft predstaví viac prelomových inovácií v oblasti dizajnu v nasledujúcom pol roku a posunie tak ambície spoločnosti adidas byť najlepšou športovou značkou na svete.








7.10.2015   /   Novinky   /   Autor: vr

Fotogaléria

Ďalšie články